دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، پرهیز از شتابزدگی را در پرداختن به آثار علمی بزرگان حوزه و چاپ و انتشار آن ها خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، آیت الله استادی، در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت "فقیه آگاه" با تاکید بر ضرورت گرامیداشت نام و یاد شخصیت های بزرگی همچون آیت الله العظمی گلپایگانی، اظهار داشت: برگزاری این کنگره ها و همایش ها ، امر بسیار مهم و بایسته ای است که باید مورد اهتمام و توجه مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تدوین آثار بزرگان نیازمند کار های تحقیقی و علمی عمیق است، گفت: اگر بناست برنامه هایی برای این بزرگان، برگزار شود، لازم است که به آثار و کتاب های آنان نیز متناسب با شان و جایگاه آنان، توجه شود؛ چرا که در غیر این صورت، ممکن است کارها بدون محتوای لازم انجام شود و چه بسا توام با آسیب ها و ضررهایی هم باشد.
آیت الله استادی، اضافه کرد: اگر قرار است تقریرات بزرگانی چون حضرت آیت الله گلپایگانی به چاپ برسد لازم است که این کار با دقت انجام شود.
در ابتدای این دیدار، اسماعیلی طبا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و محسن مسچی ، از اعضای ستاد کنگره فقیه آگاه، گزارشی را از برنامه ها و فعالیت های این ستاد بیان کردند./س
برچسب ها: قم ، فقیه آگاه ، استادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.