تشكيل آكادمي موسيقي در ايران و كشف استعدادهاي جوانان موجب پيشرفت موسيقي در ايران بوده و خارج از لطف نيست.

حميد حامي خواننده در خصوص تشكيل آكادمي موسيقي در ايران و همكاريش با الهام چرخنده و فرشيد نوابي به خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: در ابتدا بايد بگويم كه من در خصوص اين موضوع صاحب نظر نيستم اما تجربه نشان داده كه برگزاري چنين آكادمي هايي موفقيت آميز نبوده البته من هدف اين دو عزيز را در خصوص برگزاري چنين آكادمي در گذشته نمي‌دانم.
وي افزود: اگر هدف از اجراي اين كار كشف استعداد و سرمايه گذاري براي آينده جوانان با استعداد و تهيه يك آلبوم باشد نه تنها هيچ اشكالي ندارد بلكه به  موسيقي كشورمان هم كمك خواهد كرد.
حامي تصريح كرد: برگزاري آكادمي گذشته اين دو از داوران خوبي برخوردار بود ولي اشكالي كه به آن وارد بود و رها شدن افراد انتخاب و كشف شده در آن آكادمي بود.
وي در خصوص پذيرفتن يكي از افراد هيئت داوران اين آكادمي در ايران اظهار داشت: من داوري اين آكادمي را به شرط حضور شهرام ناضري و ناصر چشم آذر خواهم پذيرفت.
وي ادامه داد: در اين آكادمي سروكار خوانندگان بيشتر با موسيقي است و كمتر با ترانه سروكار خواهند داشت چون اين آكادمي بيشتر بر روي تن صدا و قابليتهاي آن تاكيد دارد.
حامي در خصوص قانوني بودن اين آكادمي در ايران افزود: در جريان  كارهاي قانوني اين آكادمي نيستم و در همين حد اطلاع دارم كه پرونده را به ارشاد ارائه كرده اند و منتظر جواب از سوي آن ها هستند.
وي خاطرنشان كرد: آلبوم يك لحظه عاشق شد كه داراي 10 قطعه است را آماده چاپ و پخش دارم و قرار است همزمان با شروع سال تحصيلي آن را به بازار عرضه كنم چون يك كار فرهنگي است آن زمان را مناسب پخش آلبوم در بازار ديدم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.