میت رامنی، نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با مقایسه باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور با مربی یک تیم ورزشی، گفت دیگر وقت آن است که این مربی عوض شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، رامنی در جریان سفری در قالب مبارزات انتخاباتی در ایالت کلیدی اوهایو واقع در شمال آمریکا اعلام کرد یکی از وعده های باراک اوباما در سال دو هزار و هشت این بود که فرصت های شغلی بیشتری ایجاد خواهد کرد و امروز 23 میلیون نفر بیکار هستند یا از جستجو برای یافتن کار دست کشیده اند یا اینکه به صورت پاره وقت شاغلند.

رامنی بعد از برگزیده شدن رسمی به عنوان نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری در کنگره جمهوری خواهان در تامپا در ایالت فلوریدا مبارزه انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

رامنی در تجمعی عمومی در سینسیناتی اعلام کرد « در صورتی که در عملکرد یک مربی هیچ پیروزی وجود نداشته باشد و 23 میلیون شکست باشد، دیگر وقتش است که آن مربی عوض شود.
نامزد جمهوری خواه وعده داد « من و معاونم پل رایان، طرحی برای ایجاد اشتغال در آمریکا داریم. این طرح ایجاد دوازده میلیون شغل را امکان پذیر خواهد کرد که حدود 460 هزار فرصت شغلی در اینجا، در اوهایو، ایجاد خواهد شد.

ایالت اوهایو یکی از ایالت های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری ششم نوامبر آمریکا به شمار می رود. رامنی پیش از این بارها به این ایالت سفر کرده است و در شدیدترین مرحله مبارزات انتخاباتی خود نیز به اوهایو یکی از تولید کنندگان زغال سنگ رفته است و به منظور فریفتن رای دهندگان استقلال انرژی را برای سال دو هزار و دوازده وعده می دهد.

او در نیمه ماه اوت نیز رئیس جمهور دمکرات را به راه انداختن جنگی علیه (تولید) زغال سنگ در اوهایو متهم کرده بود.

اوباما نیز به نوبه خود شنبه کاخ سفید را به مقصد آیووا، یکی دیگر از ایالت های تعیین کننده در انتخابات ریاست جمهوری ترک کرد. او قرار است در آیووا سفری دوره ای را تا شارلوت در ایالت کارولینای شمالی آغاز کند. اوباما روز سه شنبه در کنگره دمکرات ها در شارلوت به طور رسمی به نامزدی حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری ششم ماه نوامبر انتخاب خواهد شد.
برچسب ها: رامنی ، اوباما ، مربی ، ورزشی ، تعویض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار