مسئول بسيج دانشگاه اصفهان گفت: اجلاس عدم تعهد در تهران و صحبت‌هاي مقام معظم رهبري فاز جديدي از صدور انقلاب مارا آغاز کرده است.

علي صالحي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه رسانه‌هاي غربي اذعان دارند که جمهوري اسلامي ايران وارد فضاي گفتمان سازي براي جهان شده است اظهار داشت: اجلاس عدم تعهد در تهران و صحبت‌هاي مقام معظم رهبري فاز جديدي از صدور انقلاب مارا آغاز کرده است.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان‌ با اشاره به صحبت‌هاي مقام معظم رهبري در مراسم افتتاحيه اجلاس‌عدم‌تعهد در تهران افزود: صحبت‌هاي مقام معظم رهبري هم در فضاي ديپلماسي و ايدئولوژي از جامعيت کاملي برخوردار بوده  چرا که خشم و واکنش جبهه استکبار را فراهم آورده که اين نشان دهنده تاثير بالاي صحبتهاي مقام معظم رهبري در سطح جهاني است و در يک جمع بندي مي‌توان گفت گفتمان مقام رهبري يک نقشه راهي براي موافقين و مخالفين تغيير مديريت جهان بود.

وي تصريح کرد: حضور 120 کشور از نقاط مختلف دنيا در اجلاس تهران و شنونده بودن اين کشورها در داخل مرزهاي جمهوري اسلامي ايران مي‌توانند به کشورهايي که در مقابل استکبار جهاني سر تعظيم فرود مي‌آورند شهامتي بدهد که به مقابله با آمريکا و رژيم صهيونيستي بپردازند که همين نفس حضور در اجلاس تهران مي‌تواند بسيار اثرگذار باشد.

صالحي در پايان با اشاره به اينکه اين کشورها تا چه حد بر فرمايشات مقام معظم رهبري جامعه عمل مي‌پوشانند خاطر نشان کرد: اين امر بستگي به قدرت و مديريت جمهوري اسلامي ايران دارد که با پيگيري‌هاي خود از طريق دبيرخانه‌اي که در تهران شکل خواهد گرفت اين فرمايشات را وارد فاز عملياتي و اجرايي کنند.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: رهبر ، اجلاس ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار