پايگاه اينترنتي فرانسه زبان آگورا ووکس نوشت: تبليغات رسانه اي غرب در مورد حمله اسرائيل به ايران تنها راهي براي منحرف کردن اذهان عمومي از بحران اقتصادي است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نوشته اين پايگاه اينترنتي، از ديدگاه بسياري از منابع، اسرائيل خود را آماده مي کند تا در آينده اي نزديک با استفاده از فضاي باز ايجاد شده به دليل جريان داشتن رقابت هاي انتخاباتي در آمريکا، به ايران حمله کند. 

پرداختن بيش از اندازه به اين موضوع چندان معقول نيست. 

ايران و غرب از سالها پيش با يکديگر اختلاف داشتند. اما در نهايت  در سال 2003، فرانسه، آلمان و انگليس پيشنهاد مذاکره با ايران در مورد پرونده هسته اي اين کشور را مطرح کردند. 

به همين دليل اعلام آمادگي آمريکا و اسرائيل براي حمله به ايران چندان مسئله عجيبي نيست.
 
اصلي ترين راهبرد اسرائيل سخن گفتن از جنگي رعد آسا است که البته از پنج سال پيش تا کنون همواره مطرح بوده است؟! اما اين همه سال تعلل نشان مي دهد تنها انگيزه از مطرح کردن اين مسئله؛ منحرف کردن اذهان عمومي از بحران اقتصادي است.
 
در واقع محور ضد صهيونيست يا همان هلال شيعي متشکل از ايران، سوري، حزب الله لبنان و اخيرا عراق به چالشي براي صهيونيست ها و مسلمانان سني و وهابيون سعودي تبديل شده اند.  
"وون کلوزويتس" در کتاب خود با نام "جنگ" مي نويسد که جنگ همان تداوم سياست ها به شکلي ديگر است. پس از بي نتيجه ماندن تلاش ها براي بهره برداري از جريان فتنه در سال 2009 تنها گزينه موجود عليه ايران جنگ است.

در اين شرايط با وجود آنکه هيچ شواهد و مدارک ملموسي براي اثبات نظامي بودن برنامه هاي هسته اي ايران وجود ندارد، اسرائيل از آنها براي توجيه اقدامات خود استفاده مي کند. 

اسرائيل  به خوبي از ماهيت فعاليت هاي هسته اي ايران آگاه است و برنامه هسته اي ايران تنها بهانه اي براي رسيدن به اهدافي است که پيشتر به آن اشاره شد. 

در نهايت نيز حمله اسرائيل به ايران بيانگر پايان سلطه آمريکا در منطقه و آغاز به کار جهان چند قطبي است و آمريکا به شدت با چنين رويدادي مخالف است.  

آمريکا همچنان مي خواهد جهان را تحت نفوذ خود و شيوه هاي امپرياليستي خود  داشته باشد.
برچسب ها: اسرائیل ، تبلیغات ، منحرف ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار