جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به افزايش سرقت هاي موتورسيكلت ، به خريداران اين وسيله نقليه هشدار داد: قبل از خريد از سرقتي نبودن آن مطمئن و معامله را در دفتر اسناد رسمي به ثبت كنيد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " مراد جعفري" افزود: در بيشتر مواقع عدم رعايت نكات ايمني در پيشگيري از سرقت باعث راحتي کار سارقان مي شود.
 وي به موتورسيکلت سواران هشدار داد:"موتورسيكلت خود را به تجهيزات ايمني و بازدارنده مجهز و در هنگام پارک حتي المقدور موتورسيكلت خود را در شعاع ديد خود و افراد مطمئن قرار دهيد.
 اين مقام انتظامي ادامه داد: موتورسيكلت خود را در پاركينگ هاي عمومي كه داراي مسؤول مشخص است پارك و از به جاي گذاشتن هرگونه اسناد و مدارك در موتورسيكلت خودداري کنيد.
 جانشين انتظامي استان زنجان تصريح كرد:از خريد موتورسيكلت از افراد ناشناس خودداري و قبل از خريد از سرقتي نبود ن آن مطمئن شده و حتما معامله را در دفتر اسناد رسمي به ثبت رسانيد .
 اين مقام مسئول با اشاره به اجراي طرح هاي ضربتي پليس براي كشف موتورسيكلت هاي مسروقه گفت: در پنج ماهه سال جاري با تلاش ماموران در سطح استان 65 درصد سرقت هاي موتورسيكلت كشف شده است./ف
برچسب ها: کشف ، سرقت ، موتورسیکلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار