وضعيت ترافيك درمحورهاي خروجي استان خراسان رضوي هم اكنون نيمه سنگين است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، فرمانده پليس راه خراسان رضوي صبح امروز اعلام كرد: حجم ترافيكي در محورهاي خروجي استان هم اكنون نيمه سنگين مي باشد.
 سرهنگ محمد صفايي افزو.د: در محور مشهد به چناران و در سه راهي فردوسي در حال حاضر ترافيك سنگين گزارش شده است و در ديگر معابر بين شهري استان خراسان رضوي ترافيك روان است.
وي با اشاره به اين مطلب كه طي روزهاي اخير با همكاري آگاهانه رانندگان قانون مدار و شهروندان وظيقه شناس و تمهيدات كنترلي تيم هاي گشت و عمليات پليس راه خراسان رضوي در جاده هاي استان شاهد كاهش تصادفات و حوادث رانندگي نسبت به ايام مشابه سال قبل بوده ايم و اميدواريم با نزديك شدن به روزهاي پايان تعطيلات كه حجم تردد و ترافيك در سطح جاده هاي خراسان رضوي متراكم تر خواهد بود نيز با همكاري شهروندان اين روند مظلوب ادامه يابد.
 سرهنگ محمد صفايي در پايان از رانندگان خواست در صورت تردد در جاده هاي دو طرفه از منتهي اليه سمت راست حركت كنند و از سبقت بي جاو و نيزتجاوز به سمت چپ جاده جدا خودداري كنند.
 رانندگان مي بايست در ساير محورها نيز سرعت پايدارو رعايت حد فاصله طولي با خودروي جلويي را مد نظر داشته باشند و در صورت احساس خستگي درهنگام رانندگي در اولين ايستگا ه براي استراحت توقف كنند./ف
برچسب ها: ترافیک ، خراسان ، سنگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار