حسین معدنی سرمربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان نتیجه دیدار تیم ملی را مقابل تیم مصر در نخستین دیدار زیر گروه جهانی 2013 مثبت ارزیابی کرد و گفت: به راهیابی به مرحله دوم امیدوار تر شدیم.

حسین معدنی سرمربی پیشین تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: امیدواری ما به صعود به لیگ جهانی به گونه ایست که گرفتن حتی یک ست از مصری ها ما را به مرحله دوم این مسابقات می کشاند و صعودمان را قطعی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ست نخست دیدار تیم ملی ایران و مصر بسیار حساس و سنگین بود به طوری که این ویژگی را در نتیجه 31 بر 33 هم متوجه می شویم اما تجربه خوب ملی پوشان ایرانی و همچنین حضور مربی بزرگ و با تجربه ای همچون خولیو ولاسکو در کنار زمین باعث شد تا بازیکنان کشورمان بتوانند بازی خود را بر حریف تحمیل کنند تا برای صعود به لیگ جهانی امیدوارتر شویم.

وی ضمن اشاره به حساسیت بالای دیدار دوم تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی مصر یادآور شد بازی فردا مقابل مصر در خانه حریف کار سخت و بسیار سنگینی است، نباید حریف را دست کم گرفت مصریها نشان دادند که در هر شرایط جنگنده بازی می کنند با وجود آنکه در حال حاضر آنها از نظر اجتماعی و ورزشی کشور در شرایط خوب و ایده آلی قرار ندارند اما با روحیه بسیار بالا بازی كردند.

سرمربي پيشين تيم ملي واليبال ايران در ادامه خاطر نشان كرد: پيامد برد مقابل مصريها در حال حاضر 2 حالت دارد در مرحله نخست فينال ملي پوشان از نتيجه بازي دوم راحت مي شود اين امر تفكري اشتباه و خطرناك است زيرا حريف با بهره گيري از شرايط موجود نتيجه را به نفع خود به اتمام مي رساند حالت دوم نيز به گونه اي است كه ما به همان انگيزه و شرايط بازي نخست مقابل حريف به ميدان برويم و با تمام قوا بازي كنيم اين برخورد حرفه اي تر است وصعودمان به مرحله بعد را قطعي مي كند.

معدني تصريح كرد: صعود به ليگ جهاني واليبال بر اي ما يك اتفاق بزرگ و قابل ملاحظه است ملي پوشان كشورمان نبايد با دست كم گرفتن حريف نيل به اين آرزوي بزرگ را بر باد دهند.

وي گفت: بازي فردا مقابل مصر از آن تهد خطر ناك است كه حريف چون چيزي براي از دست دادن ندارد، انتهاري بازي كرده و براي گرفتن حداقل يك پوئن به آب و آتش مي زند.

معدني در خصوص مصدوميت" سعيد معروف" و احتمال جانشيني"مهدي مهدوي" اظهار داشت: اگر "معروف" نتواند براي بازي دوم در تركيب ظاهر شود، مهدوي با يد به عنوان جايگزين در تركيب اصلي بازي كند مهدي مهدوي مي تواند به خوبي بازي را اداره كند اين امر را در فينال مسابقات قهرماني قاره آسيا كه درتهران برگزار شد بر همگان ثابت كرد البته با توجه به آنكه مصدوميت معروف از نوع يك است احتمال حضورش در بازي دوم و درتركيب بسيار زياد است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار