مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان در توصیه به کشاورزان گفت: بهترین راهکار مطمئن برای جبران خسارات استفاده از مزایای بیمه می باشد.

منصور شیشه فروش در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرستان سمیرم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان با اشاره به نزدیک بودن به سال زراعی جدید و با بیان اینکه حوادث با زندگی انسانها عجین شده است افزود: در سال زراعی گدشته 125 میلیون ریال از صندوق بیمه به کشاورزان سمیرمی پرداخت شد.
مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان رويکرد و سياست دولت در سال جاری را توسعه بخش کشاورزي بيان کرد و افزود: اعتباراتي براي آبياري تحت فشار، کانال‌هاي آبرساني و استخرهاي ذخيره آب، ساماندهي رودخانه‌ها در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه وقوع حوادث غیر مترقبه و ناخودآگاه همواره انسان ها را تهدید می كند با اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر برای آموزش کمک های اولیه تصریح کرد: بهتر است همه مردم بویژه كاركنان سازمان ها برای فراگیری كمك های اولیه و امدادی اهتمام داشته باشند.
شیشه فروش خاطرنشان کرد: بخشي از بحران‌ها منشاء انساني و بخشی منشاء طبيعي دارند و اين ما هستيم که با خردورزي مي‌توانيم تهديدها را به فرصت تبديل کنيم.
وی در ادامه با اشاره به اينکه ما نياز به اطلاعات و فناوري جديد در بحران‌هاي موجود داريم، گفت: وظيفه ما در ستاد مديريت بحران اين است که خطر را بشناسيم و ببينيم چه حوادثي منطقه را تهديد مي‌کند و براي آن خطرات برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري کنيم و بضاعت‌ها را بسنجيم و امکانات را فراهم کنيم و براي مقابله با آن چاره‌اي بينديشيم.
شهرستان سمیرم با 105 هزار جمعیت و 120 روستا، چهار بخش و چهار شهر و 36 هزار هكتار باغ و 22هزار هكتار زراعت در فاصله 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.