رئیس كمیسیون عمران و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت : برگزاری اجلاس غیر متعهدها سناریوی منزوی ساختن ایران را با شكست مواجه ساخت.

علی اكبر آقایی در گفت و گوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : جهان سلطه از مدتها پیش تمامی تلاش خود را بكار بسته بود تا اجلاس غیرمتعهدها در ایران برگزار نشود اما تمامی سرمایه گذاریهای غرب در این باره بی نتیجه ماند و راه بجایی نبرده است .

وی اظهار داشت : برخلاف تبلیغات رسانه های غربی و اعمال فشار شیطان بزرگ و رژیم صهیونستی برای نا امن جلوه دادن جمهوری اسلامی این اجلاس بزرگ با شكوه بیشتری برگزار شده و پایتخت ایران شاهد حضور روسای جمهور ، پادشاهان ، نخست وزیران و مقامات بلند پایه كشورهای عضو جنبش عدم تعهدخواهد بود.

نماینده مردم سلماس ادامه داد : غرب تلاش كرد با اعمال تحریمها ی شدید ایران را كشوری منزوی نشان دهد و نگاه مردم دنیا نسبت به ایران را عوض كند اما برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران تمامی آرزوهای غرب را نقش برآب كرد .

آقایی ادامه داد : برگزاری اجلاس غیر متعهدها رژیم صهیونستی را سخت به لرزه در آورده است چنانكه از روی ناچاری اقدام به تهدید برخی شخصیت ها می كند تا مانع حضور آنها در اجلاس شود .

وی با بیان اینكه برقرای صلح پایدار در منطقه ، كمك به رفع بحرانها و تقویت موج بیداری اسلامی اهداف مهم این اجلاس هستند گفت : این اجلاس فرصتی بزرگ برای جمهوری اسلامی و گامی مثبت برای مبارزه با سلطه گران است .

آقایی حضور شخصت هایی چون رئیس جمهور مصر در این اجلاس را موجب نگرانی غرب و شادمانی ملت مسلمان عنوان كرد و افزود : حضور سران 120 كشور جهان ، طرح مسائل مختلف و همچنین حمایت از حقوق هسته ایی ایران آینده امیدبخشی در منطقه را ترسیم می كند./س

برچسب ها: اجلاس ، سلماس ، لرزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.