بیان مسائل مذهبی و دینی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی دولت‌های گذشته با موانع بسیاری مواجه بود که پس از روی کار آمدن دولت‌های نهم و دهم این مباحث بدون پرده و مانع بیان شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشكی استان زنجان با بیان اینکه بین دانشگاه و دولت نهم و دهم تعامل مستقیم ایجاد شده است،گفت: ارتقای شاخصه‌های دینی و فرهنگی در قالب كار و خدمت‌رسانی به مردم، برای دولت‌های نهم و دهم امری مهم تلقی شده است.

حجت‌الاسلام چهری با اشاره به وظایف مسئولان نسبت به مردم افزود:مسئولان باید برای رفع نیازهای جامعه بكوشند و خدمات خود را بر اساس نیازها و واقعیت‌های جامعه ارائه دهند.

وی به هجمه‌های دشمنان اسلام اشاره و تصریح كرد: بیان مسائل مذهبی و دینی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی دولت‌های گذشته با موانع بسیاری مواجه بود که پس از روی کار آمدن دولت‌های نهم و دهم این مباحث بدون پرده و مانعی بیان شده است.

این مقام مسئول متذکر شد: در این دوره، حضور کارشناسان مسائل دینی در مدارس و دانشگاه‌ها بلامانع بود و این امر موجب شد تا ارتباط این دو قشر با یکدیگر افزایش یابد.

حجت‌الاسلام چهری خاطر‌نشان كرد: برگزاری ضیافت اندیشه دانشجویی و اساتید با هدف پرورش نیروهای انقلابی از سال 89 و استقبال این دو حوزه از اجرای طرح، از موفق‌ترین برنامه‌های نهاد رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی هم‌زمان با دولت‌های نهم و دهم است./س

برچسب ها: مباحث ، دینی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.