رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارنامه غرب در مبارزه با تروریسم سیاه است گفت: حمایت همه جانبه کشورهای غربی از تروریسم دولتی به نام رژیم صهیونیستی نشان از پوشالی بودن ادعای آنان در مبارزه با تروریسم دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد  هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی، اختصاص یک روز در تاریخ تقویم کشورمان به نام روز مبارزه با تروریسم را باهدف اثبات حقانیت ادعای ایران در مبارزه با تروریسم خواند ویادآور شد: این نامگذاری نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تئوری و نظری مخالف تروریسم بوده و در محاکم بین‌المللی و منطقه‌ای به شدت پیگیر حذف آن است.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس، با مذموم و حرام خواندن هرگونه حرکت تروریستی در مبانی دین اسلام، گفت: قوانین موضوعه کشور نیز که منبعث از اسلام است هرگونه حرکت تروریستی ضد بشریت را محکوم می‌کند.

ضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم،‌ با تاکید بر وجود برخوردهای دوگانه غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، تصریح کرد: کشورهای غربی و متحدان منطقه‌ای آنها در حالی ادعاهای کذب مبنی بر حمایت ایران از تروریسم را مطرح می‌کنند که شواهد و قرائن حکایت از حمایت صریح آنان از تروریسم و به ویژه تروریسم دولتی دارد.

شوشتری گفت: حمایت همه جانبه کشورهای غربی از تروریسم دولتی به نام رژیم صهیونیستی نشان از پوشالی بودن ادعای آنان در مبارزه با تروریسم دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، نفوذ جمهوری اسلامی ایران بر کشورهای منطقه را نفوذی معنوی خواند وتاکید کرد: در پی گفتمان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است که بسیاری از کشورهای منطقه تحت تاثیر آموزه‌های انقلاب اسلامی قرار گرفته و آن را طریق راه خود کرده‌اند، اما کشورهای غربی از این موضوع به نفع خود بهره برداری کرده و اعلام می‌کنند که ایران از جریان‌های خاص تروریستی حمایت می‌‌کند.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، با یادآوری کارنامه غرب در حمایت از اقدامات تروریستی، افزود: اگرغرب به طور واضح از اقدامات تروریستی حمایت نمی‌کند اما با سکوت خود به نوعی چنین اقداماتی را تایید می‌کند، این موضوع نشان دهنده آن است که غرب در پوشش شعار مبارزه با تروریسم منافع خود را در جهان و منطقه در نظر می‌گیرد./س

برچسب ها: غرب ، تروریسم ، سیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.