شهردار برازجان گفت: انجام هرگونه فعالیت در سطح شهر نیازمند فرهنگ سازی است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  کریم حسین آبادی صبح امروز در نشست با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان اظهار داشت: برازجان از شهرهای مهم در سطح استان و حتی کشور است و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: توسعه فرهنگی و افزایش امکانات و تجهیزات فرهنگی در دستور کار مسئولان قرار دارد و در این مسیر تلاش خوبی نیز صورت گرفته است.

شهردار برازجان با تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی شهر برازجان خاطرنشان کرد: انجام هرگونه فعالیت در سطح شهر نیازمند فرهنگ سازی است و توسعه فرهنگی هر شهر مقدم بر سایر حوزه هاست.

حسین آبادی بر آمادگی شهرداری برای هرگونه همکاری و تعامل در زمینه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی تاکید کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان نیز اظهار داشت: توسعه، ترویج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در برازجان از اهداف و اولویت‌های مهم این اداره است.

کرم باقری گفت: با توجه به ظرفیت بسیار قوی و همچنین وجود استعدادهای جوان و نوجوان متعهد در برازجان و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سایر مناطق شهرستان از اولویت‌ها و اهداف اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان است.

وی بر تعامل و همکاری بیش از پیش در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهر برازجان تاکید شد و بیان داشت: با رصد مسائل و معضلات فرهنگی شهر برازجان و همچنین برنامه‌ریزی مناسب و صحیح و تعامل با شهرداری می توان زمینه توسعه بیش از پیش فرهنگی شهر برازجان را فراهم آورد.

باقری اذعان داشت: در همین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان آمادگی هرگونه همکاری در زمینه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی را با شهرداری دارد و از ایده‌های شهرداری در این زمینه استقبال می‌کند./ج1

برچسب ها: بوشهر ، فرهنگ ، برازجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.