ارومیه/

شکست مفتضحانه استکبار با برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران‌

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: استکبار ‌با برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران‌ شکست مفتضحانه‌ای خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، عیسی قنبری بعد در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت شهرستان شوط اظهار داشت: امروز به وضوح اثر رشادت‌ها و خدمات بی‌بدیل شهیدان گرانقدر را در قوام و دوام انقلاب و شالوده‌های نظام می‌توان نظاره کرد.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با حیات و شهادت خود بزرگ‌ترین درس ایثار و اخلاص در عمل را به دولت‌مردان نشان دادند و همه ما خدمتگزاران نظام باید خود را پیروان این شهدا بدانیم.

قنبری اضافه کرد: دولت خدمتگزار در چند سال اخیر خدمات بسیار ارزنده‌ای به ویژه در مناطق محروم جامعه داشته است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات بیمنت دولتمردان به مردم و پاسداشت این خدمات ارزشمند است.

وی تصریح کرد: خدمتگزاران به مردم در این شهرستان همواره در راه انقلابی که به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و با خونهای شهیدان گرانقدر پاینده مانده است، شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

قنبری عنوان کرد: هفته دولت فرصتی برای آشناکردن مردم با حقایق و فعالیت‌های بسیار مهم و بزرگ دولت بوده که خدمت بدون منت، ارتباط مداوم و صادقانه با مردم، تلاش مضاعف و پرکاری، ارائه خدمات و انجام کارهای عمرانی مهم در نقاط دوردست و کمتربرخوردار کشور بخشی از رویکردهای مهم در حرکت دولت بود.

وی در ادامه به اجلاس عدم تعهد تهران اشاره و تصریح کرد: اجلاس سران جنبش عدم تعهد تهران باید در عرصه بین‌المللی تاثیرگذار خواهد بود.

قنبری اضافه کرد: اجلاس سران عدم تعهد در تهران اثرات خوبی در جایگاه سیاسی و اقتصادی ایران در عرصه بین‌الملل خواهد داشت.

وی افزود: در سایه پیشبرد سیاست خارجی تهاجمی و غیر انفعالی، اجلاس تاثیرگذاری شگرفی در مسائل جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه داشته‌ایم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.