روز گذشته شماري از مردم انگليس در لندن تظاهرات برپاکردند. اين تظاهرات در اعتراض به نوع حاميان مالي بازيهاي پارالمپيک لندن بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي، معلولان انگليسي ديروز در پايتخت اين کشور تظاهرات کردند.
 اين تظاهرات در مقابل دفتر اصلي شرکت « اتاس Atos » برپا شد که يکي از حاميان اصلي رقابتهاي مذکور است. اين شرکت انگليسي با دولت قراردادهاي همکاري دارد. دولت انگليس از اين شرکت درخواست کرده است درباره وضع دو ميليون و ششصد هزار نفر معلول در انگليس تحقيق کند که از مزاياي معلوليت بهره مند هستند. دولت مي خواهد در مستمري معلوليت آنها بازنگري کند. اين اقدام براي کاهش بودجه رفاهي در انگليس است. شماري از معلولان انگليسي باآنکه با ويلچر حرکت مي کنند مطلع شده اند که با بازنگري مذکور ، ديگر در زمره معلولان طبقه بندي نخواهند شد. آدام لوتون يکي از اين افراد معلول حرکتي در انگليس است که چنين سخني به او گفته شده است. او که روي ويلچر مي نشيند مي گويد اگر معلولان از کمکهاي دولتي بهره مند نباشند دروضع دشواري قرار مي گيرند و شرکتهايي که به دولت در اجراي اين طرح کاهش حمايتها از معلولان کمک مي کنند با دولت همدست هستند. اين شرکتها از محل قرارداد با دولت ، ميليونها دلار پول به دست مي آورند. آنها اين پول را از بودجه اي دريافت مي کنند که به معلولان اختصاص پيدا کرده است يعني همان افرادي که واقعا به اين حمايتهاي دولتي نياز دارند. فعالان انگليسي مي گويند با کاهش حمايتهاي دولتي از معلولان، شماري از آنها به سمت خودکشي مي روند زيرا نمي توانند هزينه هاي زندگي خودشان را تامين کنند. فعالان انگليسي مي گويند بايد روند کاهش حمايتهاي مالي دولت از معلولان متوقف شود.
برچسب ها: انگلیس ، معلول ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار