مدیر حوزه های علمیه گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اجلاس غیر متعهد ها ترسیم ماموریت ها و فعالیت های آینده این اجلاس بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در اجلاس عدم تعهد در تهران ، فصل جدیدی برای تحرک بخشیدن بیشتری به این جنبش گشوده است، اظهار داشت: این دیدگاهها که کاملا مطابق با فطرت انسان های حقیقت طلب بود، به شدت مورد استقبال حاضران در اجلاس قرار گرفت.

وی لزوم ایستادگی و مقاومت ملت های دنیا در برابر مستکبران و زیاده خواهان را به عنوان یکی از محورهای مورد تاکید رهبر انقلاب عنوان کرد و افزود: رهنمودهای رهبری درواقع یک نوع افشاگری در رابطه با سیاست های استکبار و دول غربی بود؛ چرا که آن ها هر آنچه به منافع خود کمک کند، حق می دانند و برعکس هرچه برخلاف منافعشان باشد را دروغ و یاغی گری تلقی می کنند.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: سخنان رهبری در اجلاس سران کشورهای عدم تعهد، برای کسانی که هنوز حقیقت چهره ابرقدرت های ظالم دنیا را نشناخته بودند، بسیار راهگشا و مفید بود و دریچه جدیدی از حوادث و جریانات جهانی را برای دیگر کشورها گشود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.