همزمان با هفته دولت پروژه گازرسانی به دو روستای جیسای خضرآباد و خشکلاء شهرستان عباس‌آباد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 83 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  ،  همزمان با هفته دولت با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران، فرماندار و بخشدار عباس آباد پروژه گازرسانی به دو روستای جیسای خضرآباد و خشکلاء شهرستان عباس‌آباد با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 83 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز مازندران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب است تا دولتمردان کارنامه خود را ورق بزنند و با اطلاع‌رسانی خدمات خود به مردم ، با بهبود نقاط قوت، نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

مرتضی تیرملک با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تجدید میثاق با یاد و راه و آرمان شهدا است، افزود: در سال‌های بعد از انقلاب فعالیت‌های بسیار خوبی با اخلاص و همدلی مردم و همت کارکنان دولت انجام شده و روز به روز نیز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.

تیرملک ادامه داد: قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچ گونه خدمات گازرسانی در استان وجود نداشت و همه خدمات بعد از انقلاب و به برکت خون شهدا بوده است.

وی با اشاره به وجود 14 هزار و 436 کیلومتر شبکه گاز در استان، تعداد علمک نصب شده روی این شبکه را 575 هزار و 600 علمک دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 897 هزار مشترک در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز مازندران افزود: از مجموع 56 شهر استان، 42 شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که 97 درصد خانوار شهری مازندران را شامل می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از مجموع سه هزار و 81 روستای استان، یک هزار و 837 روستا قابل گازرسانی هستند که از این تعداد یک هزار و 313 روستا تاکنون گازرسانی شده‌اند.

تیرملک با بیان اینکه گازرسانی به 407 روستا نیز در حال اجرا است، پروژه‌های مهر ماندگار شرکت گاز مازندران را شامل 60 پروژه روستایی و دو پروژه شهری برشمرد و با اشاره به پیش‌بینی 310 کیلومتر شبکه‌گذاری برای این پروژه‌ها تصریح کرد: 175 میلیارد و 118 میلیون ریال اعتبار برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده و با گازرسانی به این مناطق هشت هزار و 465 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت گازرسانی در شهرستان عباس آباد نیز اذعان داشت: تاکنون 485 کیلومتر شبکه‌گذاری در این شهرستان انجام و 17 هزار و 211 علمک روی این شبکه نصب شده است.

تیرملک در پایان متذکر شد: با گازدار شدن دو روستای جیسای خضرآباد و خشکلاء شهرستان عباس‌آباد 572 نفر در قالب 160 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد./ج1

برچسب ها: ساری ، عباس آباد ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.