نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد وظیفه باكها در اقتصاد مقاومتی را حمایت از تولید عنوان كرد و گفت:پرداخت تسهیلات از سوی بانكها گامی مهم در خنثی سازی تحریم اقتصادی است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران لرستان 

حجت الاسلام والمسلین سیداحمدمیر عمادی در حاشیه دیدار از طرح شمیم خدمت در محل مصلای الغدیر خرم آباد افزود:در شرایطی كه دشمنان از طریق تحریم اقتصادی علیه نظام اسلامی ایران وارد عمل شده اند،نقش و وظیفه بانك ها در راستای خنثی سازی این توطئه بسیار مهم و حساس است.

وی اظهار داشت :ارائه اعتبارات بانكی به منظور فعال كردن چرخه اقتصاد كشور و سهولت پرداخت تسهیلات و نیز تامین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی نقش و وظیفه مهم بانك ها در راستای تقویت تولید داخلی است.

وی هدف بانكداری اسلامی را توجه به تولید و گردش فعالیت های اقتصادی سالم در كشور دانست و افزود:اگر پول در مسیر تولید و فعالیت سالم اقتصادی قرار گیرد از تكاثر و ثروت اندوزی ناسالم در جامعه جلوگیری می شود.

حجت الاسلام میر عمادی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی بانكهای استان لرستان در زمینه پرداخت وام ازدواج ، درمان ، مسكن افزود: در نظام اسلامی ، بانكها باید بر اساس قوانین شرع مقدس اسلام عمل كنند.

وی همچنین به وظیفه مردم در قبال بانكها نیز اشاره كرد و گفت: بر افرادی كه از بانكها تسهیلات گرفته اند واجب است بدهی خود را به بانك پرداخت كنند چرا كه سو استفاده از اعتبارات بانكی گناه است./س

برچسب ها: حمایت ، تولیدملی ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.