امام جمعه بجنورد گفت: برگزاری شانزدهمین جلاس غیر متعهد ها با حضور 120 کشورهمزمان با تحریمهای بین المللی مشت محکمی بردهان دشمنان ایران زد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت السلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی جمعه ضمن دعوت نماز گزاران به تقوای الهی و با اشاره به رویداد اولین ومهمترین حادثه سیاسی کشور، گفت: برگزاری اجلاس غیر متعهد ها با شرکت بیش از 120 کشور و7هزاراز شخصیتهای مهم سیاسی نشان دهنده دیپلماسی فعال ایران است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمنان اسلام برای شکست این اجلاس درایران تلاش می کردند، افزود: به کوری چشم دشمنان اسلام ومنافقین هم اکنون این اجلاس در حال برگزاری است وایران به بهترین نحو آن را مدیریت می کند.

وی با اشاره به اینکه 20 هزار خبرنگار اخبار اجلاس رابه دنیا مخابره و آبروی ایران را در جهان مطرح می کنند، خاطر نشان کرد: کسانی که ایران رامنزوی می دانستند با مشاهده برگزاری موفق این رویداد سیاسی حیرت زده شده اند.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به مناسبتهای هفته جاری پزشک خانواده را فرصت مناسبی برای مردم برشمرد و خانواده ها خواست تا با ثبت نام در پزشک خانواده دولت را دراچرای این طرح یاری کنند.

یعقوبی درپایان با تبریک روز فدافند هوایی وبانکداری اسلامی ،همچنین نمایشگاه کتاب را فرصت خوبی برای اهل قلم و فرهنگ دانست وگفت: مردم تلاش کنند تا از این نمایشگاه دیدن کرده واستفده لازم را از آن ببرند./س

برچسب ها: اجلاس ، تحریم ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.