نخست وزير بنگلادش گفت:‌ در اين زمانه چالش‌برانگيز ما بايد با يكديگر متحد باشيم تا بتوانيم تمام آرزوهاي نم را برآورده كنيم.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران مستقر در اجلاس نم، خانم شيخ حسينه نخست‌وزير بنگلادش در پايان مراسم اختتاميه گفت: من افتخار مي‌كنم كه به ايران آمدم و در اين اجلاس شركت كردم چرا كه اين چند روز گذشته در تهران بسيار خاطره‌‌انگيز بود و  كنفرانس عدم تعهد بسيار عالي برگزار شد.

وي تصريح كرد: اجلاس نم موجب شد تا فرصت‌هايي بوجود بيايد كه در حاشيه‌هاي اين اجلاس با يكديگر ارتباط برقرار كنيم و من از ميهمان‌نوازي دولت و ملت ايران و صحبت‌هاي رهبر جمهوري اسلامي ايران تشكر مي‌كنم.

نخست وزير بنگلادش همچنين از وزارت امور خارجه و تمام مقامات ايراني در اين اجلاس تشكر كرد و افزود: از رياست جمهوري اسلامي ايران بابت برگزاري اين اجلاس و رياست آن در اين زمانه چالش‌برانگيز تشكر مي‌كنم.

وي خاطرنشان كرد: ما بايد با يكديگر متحد باشيم تا بتوانيم در مديريت جهاني پيروز شویم و از لحاظ اقتصادي اجتماعي ساختار را تغيير دهيم و پيام را به گوش تمام كشورهاي جهان برسانيم و نتايج اين جلسات را به خصوص در مورد مسئله فلسطين كه بسيار مهم است تغييرات بوجود بياوريم.

نخست وزير بنگلادش در پايان خاطرنشان كرد: ما وقتي به آينده نگاه مي‌كنيم چالش‌هاي بزرگي را مي‌بينيم ولي اعضاي نم مي‌توانند تمام آرزو‌هاي عدم تعهد را برآورده كنند.

انتهای پیام/پ2

برچسب ها: شیخ ، حسینه ، بنگلادش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار