رييس کلانتري 207 پرديس از دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر که سارق خودرو نيز بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سروان مجتبي سهراب منش،با اشاره به دستگيري يکي از توزيع کنندگان مواد مخدر در اين محدوده، به سارق بودن اين فرد نيز اشاره کرد و به تشريح جزييات پرونده وي پرداخت.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" در راستاي اجراي تدابير رييس پليس تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان ساکن محدوده پرديس، ماموران اين کلانتري اقدام به اجراي طرح امنيت محله محور و برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر در اين محدوده کردند.
وي افزود:" با توجه به هماهنگي هاي انجام شده با ماموران تجسس معاونت پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ کليه مناطق جرم خيز تحت نظر قرار گرفت و ماموران با اجراي پست هاي ايست و بازرسي به شناسايي افراد مظنون و بازرسي از خودروهاي مشکوک پرداختند.
سروان سهراب منش عنوان داشت:" اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه ساعتي بعد نتيجه داده و ماموران به يک راننده يک خودروي سواري که سعي داشت با استفاده از تجمع و تردد زياد خودروهاي حاضر در محل، خود را از ديد ماموران پنهان کند، مظنون شده و براي بررسي خودرو و بازجويي از راننده، به وي دستور توقف دادند.
کلانتر 206 رييس اظهار داشت:" با توقف خودرو، راننده تحت بازجويي قرار گرفت که اظهارات ضد و نقيض، عدم ارايه مدارک و اسناد خودرو و همچنين دستپاچگي وي باعث شده که ماموران اقدام به بازرسي خودرو نمايند که اين امر به کشف مقادير قابل توجهي مواد مخدر از صندوق عقب خودرو که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، منجر شد.
وي ادامه داد:" بر اين اساس متهم به همراه خودرو به کلانتري منتقل شد که متعاقب آن مشخصات خودرو از بانک اطلاعاتي پليس تهران بزرگ استعلام که مشخص شد خودرو مدتي پيش از محدوده شرق تهران به سرقت رفته است و اکنون تحت تعقيب قضايي مي باشد که بر همين اساس پرونده تشکيل و اين توزيع کننده سارق خودرو که "رحيم" نام داشت براي سير مراحل تحقيقات به دادسرا منتقل شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.