در شرایطی که فقط سه ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نوامبر امسال آمریکا باقی مانده است و نشست ملی حزب جمهوری خواه در شهر تامپا در ایالت فلوریدا در جریان است، نظرسنجی ها گویای دور شدن مردم آمریکا از میت رامنی فرماندار سابق ایالت ماساچوست و نامزد حزب جمهوری خواه است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی سی ان ان، نتایج نظرسنجی ها نشان دهنده کاهش بخت رامنی برای پیروزی در انتخابات آمریکا است.

درنظرسنجی موسسه افکارسنجی گالوپ از مردم آمریکا پرسیده شد که در انتخابات پاییز امسال به کدامیک از دو نامزد انتخابات رای خواهند داد.
پنجاه و سه درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نظر مثبتی درباره باراک اوباما رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب دموکرات داشتند. حال آنکه میزان اقبال مردم آمریکا به میت رامنی
در این نظرسنجی چهل و هفت درصد بود.
میت رامنی امیدوار است با برگزاری نشست ملی حزب جمهوری خواه و تبلیغات بسیار درباره این نشست، بتواند از فاصله خودش با اوباما بکاهد و به کاخ سفید راه پیدا کند.
موسسه افکارسنجی گالوپ ، این نظرسنجی را روزهای نوزدهم تا بیست و نهم اوت انجام داد. یک هزار و سیصد و شصت و هشت آمریکایی بزرگسال در این نظرسنجی شرکت داشتند که با حاشیه خطای دو و نیم درصد انجام شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار