ارکستر موسیقی «پردیس» به سرپرستی و آهنگسازی «حمید متبسم» و خوانندگی «‌سالار عقیلی» پاییز سال آینده در ایران اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ارکستر موسیقی «پردیس» به سرپرستی و آهنگسازی «حمید متبسم» و خوانندگی «‌سالار عقیلی»‌ پاییز سال آینده در ایران اجرا می‌شود.

حمید متبسم سرپرست این گروه در خصوص این اجرا گفت: بعد از اجرایی کردن پروژه موسیقایی «سیمرغ»، مشغول فعالیت بر روی پروژه «پردیس» شدم، که این ارکستر ترکیبی از ارکستر زهی اروپایی به اضافه سازهای مضرابی و کوبه‌ای ایرانی است.

وی افزود: ارکستر «پردیس» ابتدای کار در دو بخش آموزشی و حرفه‌ای فعالیت می‌کرد و آثاری نوشته می‌شد که قابلیت اجراهای بین‌المللی را در دل خود داشت و به این ترتیب بود که اجراهای گروه موسیقی پردیس ابتدا در کشور هلند و سپس در دیگر شهرهای اروپا آغاز شد و اکنون تصمیم دارم این ارکستر را با آواز «سالار عقیلی» به تهران بیاورم.

متبسم یاد‌آور شد: «پردیس» حدود 35 نوازنده دارد و در صورت مهیا شدن شرایط و دریافت مجوزهای تا پاییز سال آینده به خوانندگی سالار عقیلی در ایران به اجرای برنامه خواهد پرداخت، که البته نوازنده‌ها از ایران انتخاب خواهند شد.

نخستین اجرای بین‌المللی «پردیس» با خوانندگی سالار عقیلی، زمستان سال گذشته در لندن برگزار شد./ي2

برچسب ها: عقیلی ، پردیس ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار