فعالان آمریکایی در اعتراض به افزایش شمار بی خانمانها به علت مصادره خانه های مردم تظاهرات کردند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، مردم آمریکا روز گذشته در شهر لس آنجلس تظاهرات برپاکردند. این تظاهرات فعالان جنبش تسخیر، در اعتراض به روند مصادره خانه های مردم در آمریکا بود. شرکت کنندگان در این تظاهرات ، خواهان پایان مصادره خانه ها در آمریکا بودند. هرروز شماری از مردم آمریکا به علت مقروض بودن به بانکها و ناتوانی در بازپرداخت وامهایشان ، حکم تخلیه را دریافت می کنند و مجبور می شوند خانه هایشان را ترک کنند.
یک جوان آمریکایی در این خصوص گفت: مصادره خانه های مردم کار درستی نیست. دولت باید از این افراد حمایت کند. نباید این افراد به حال خودشان رها شوند.
کسانی که خانه هایشان مصادره می شود می گویند بانک سود وامهای مسکن را به شدت افزایش داده است و درنتیجه آنها قادر به بازپرداخت وامهای خود نیستند. فعالان جنبش تسخیر در آمریکا می گویند بانکها بسیاری از مردم را فریب دادند و به آنها وامهایی اعطاء کردند که قادر به بازپرداختشان نبودند و نتیجه آن مصادره خانه ها و بی خانمان شدنشان بود.
یک فعال آمریکایی نیز در تظاهرات لس آنجلس گفت:« بانکها با رویه کاری خود به گونه ای عمل می کنند که درنتیجه آن ،وام گیرندگان خانه هایشان را از دست می دهند.»
فعالان آمریکایی تاکید دارند بانکها از شیوه های غیرقانونی برای مصادره خانه های وام گیرندگان استفاده می کنند و باید برای مقابله با این روند اقدام کرد.
یک جوان آمریکایی نیز در این تظاهرات گفت: خانه های مردم در مقابل چشمانشان مصادره می شود و هیچ کاری انجام نمی شود. باید این روند متوقف شود. باید با این اقدام بانکهای آمریکایی مقابله شود. میلیونها خانوار آمریکایی به علت این روند، خانه هایشان را از دست می دهند که درست نیست.
درحالی فعالان آمریکایی بر لزوم برخورد با بانکهای متخلف در مصادره خانه های مردم تاکید دارند که وزارت دادگستری آمریکا هیچ برنامه ای برای این منظور ندارد
برچسب ها: تظاهرات ، خانه ، آمریکا ، مصادره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار