معاون رئیس جمهور فیلیپین گفت: مسئولان کشور فلسطین تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط زندگی ملت خود می‌کنند، این کشور از اعضای عدم تعهد می‌خواهد که با همکاری یکدیگر به حل مشکلات موجود در این کشور کمک کنند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مستقر در اجلاس نم؛ جی جو ماربینای معاون رئیس جمهور فیلیپین در نشست اجلاس سران عدم تعهد، با اشاره به تدوین سندی برای حل منازعات کشور فلسطین اظهار داشت: تدوین این سند را حرکتی رو به جلو برای حل مسئله فلسطین می دانم و باید این حرکت ادامه داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: کشور فیلیپین به حل و فصل منازعات تاکید دارد و از سوی دیگر با اعمال هرگونه اقدامی علیه کشوری با توسل به زور و خشونت مخالف هستیم.
 
ماربینای با اشاره به ایجاد زمینه های لازم برای بهبود شرایط زندگی ملت فلسطین افزود: مسئولان کشور فلسطین تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط زندگی ملت خود می کنند و خواسته کشور فلسطین از اعضای عدم تعهد این است که با همکاری یکدیگر به حل مشکلات موجود در این کشور کمک کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجمع عمومی سازمان ملل اقداماتی را برای گفتگوی تمدن ها ایجاد کرده که کشورهای مسلمان باید به تقویت مذاکرات مسالمت آمیز بپردازند.
 
انتهای پیام/پ2
برچسب ها: اجلاس ، تهران ، سران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار