بازار گرم شایعات در مورد تاثیر پارازیت بر زندگی آدمی در بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها در جریان است،با اینکه هنوز تحقیقات علمی خاصی در این زمینه (پارازیت) صورت نگرفته اما در بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی در این باره صحبت می شود، در این میان بی بی سی فارسی نیز دست به کار شده است و با درج نظر مخاطبان خود درباره آثار زیان بار امواج پارازیت بر زندگی آدمی به این نظرات استناد کرده و به شایعه پراکنی خود ادامه می دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، بازار گرم شایعات در مورد تاثیر پارازیت بر زندگی آدمی در بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها در جریان است،با اینکه هنوز تحقیقات علمی خاصی در این زمینه (پارازیت) صورت نگرفته اما در بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی در این باره صحبت می شود، در این میان بی بی سی فارسی نیز دست به کار شده است و با درج نظر مخاطبان خود درباره آثار زیان بار امواج پارازیت بر زندگی آدمی به این نظرات استناد کرده و به شایعه پراکنی خود ادامه می دهد.
 
با توجه به اینکه در مورد پارازیت و تاثیر آن بر انسان مقاله و تحقیق علمی خاصی در دست نیست و هنوز زیان بار بودن یا نبودن آن مشخص نیست مقاله بی بی سی فارسی تنها در چند پاراگراف خلاصه می شود، یکی از مواردی که بی بی سی فارسی در این مقاله به آن تاکید می کند نظرات مخاطبان است؛ در حقیقت مخاطبانی که درصد بیشتر آنها بدون هیچ تحقیق و گزارش علمی تنها به بیان شبهه می پردازند و سعی می کنند پارازیت و بحث امواج الکترومغناطیسی را مخرب گزارش دهند!
 
بی بی سی فارسی: زیاد شدن سقط جنین های ناگهانی، کم شدن شنوایی، وز وز گوش، مشکل تنفسی کودک دو ماهه، افسردگی، عقیم شدن و حتی اختلال در کار یک درِ برقی در مشهد؛ اینها تنها نمونه هایی از مشکلاتی است که برخی شهروندان ایرانی گزارش می کنند که به دلیل پارازیت روی امواج ماهواره ای به وجود آمده است و درباره شان به برنامه نوبت شما بی بی سی فارسی ایمیل زده اند.
 
این در حالیست که برای اولین بار کشورهای غربی،خود از این امواج بهره برده و سپس به سایر کشورها صادر کرده اند، با این حال آنچه که در مورد پارازیت و امواج ... می توان گفت، این است که هنوز تحقیق علمی خاصی در این باره صورت نگرفته است.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: پارازیت ، سوسک ، تاثیر ، شایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار