تشكيل آكادمي موسيقي درايران بايد هدفمند و خارج از كپي برداري باشد و در جهت رشد موسيقي و خوانندگي ايجاد شود.

امير يل ارجمند ،خواننده وو بازيگر درخصوص تشكيل آكادمي موسيقي درايران به خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت:از تشكيل چنين آكادمي در ايران مطلع نيستم،ما اگر به شيوه درستي شروع به فعاليت كند به طور حتم موجب پيشرفت خوانندگي درايران خواهد شد.
وي افزود:به نظر من هركس بتواند در اين راستا به موسيقي و خوانندگي در ايران كمك كند؛ ارزشمند است.
ارجمند درخصوص كپي برداري اين آكادمي از كشورهاي غربي اظهار داشت:برنامه هايي كه در كشورهاي غربي به نام آكادمي موسيقي تشكيل داده اند به ظاهر آكادمي بوده و در اصل يك برنامه سرگرمي براي جذب مخاطب است.
وي ادامه داد: اگر آكادمي ايران هم پيرو چنين برنامه اي باشد؛به طورحتم ريشه موسيقي و خوانندگي در ايران را خشك خواهد كرد كه اميدوارم چنين آكادمي تشكيل نشود.
وي بيان كرد:خوانندگي با آواز خواني متفاوت است و نبايد براي جذب مخاطب هنر ايراني را مورد تمسخر قرار داد،آكادمي معنا و مفهوم خاص خود را دارد و افراد بايد عاشق خوانندگي باشند و با پشت سرگذاشتن سالها آموزش با اساتيد حرفه اي درچنين آكادميهايي شركت كنند.
اين خواننده و آهنگساز كشور افزود:هنر آميخته با روح ايراني است و نبايد با كپي برداري از برنامه هاي غربي خدشه اي به آن وارد كرد و بايد چنين برنامه اي به صورت هدفمند و در جهت ارتقاي موسيقي و خوانندگي در ايران تشكيل شود تا نتيجه مطلوبي را از خود برجا مي گذارد.
وي خاطرنشان كرد:اميدوارم تشكيل چنين آكادمي تنها كپي برداري و جذب مخاطب نباشد./ه
برچسب ها: تشکیل ، آکادمی ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار