يك منبع آگاه امنيتي در عراق، اعلام كرد كه حزب منحل شده بعث، گروهك القاعده و برخي از نيروهاي ارتشي ضد حكومتي، قصد دارند تا با همكاري با يكديگر در عراق، فتنه انگيزي كنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الدستور عراق؛ اين منبع آگاه كه نخواست نامش فاش شود، با اعلام اين خبر افزود: اطلاعاتي به دست ما رسيده است كه اعضاي حزب منحل شده بعث، به همراه گروهك القاعده و نيروهاي طرفدار طارق الهاشمي، با حمايت برخي كشورهاي خارجي ثبات و امنيت را در عراق از بين برده و اين كشور را وارد جنگي داخلي كند.

اين منبع با بيان اينكه برنامه ريزي ها براي فتنه انگيزي در عراق بسيار افزايش يافته، از تلاش هاي اطلاعاتي براي آگاهي برخي طوايف عراق براي همكاري با نيروهاي امنيتي اين كشور خبر داد.

وي همچنين از دست داشتن طارق الهاشمي معاون فراري نخست وزير عراق در برخي ناآرامي هاي چند روز اخير توسط بعثي ها و القاعده سخن گفت و آن را در جهت تخريب وجهه حكومت ارزيابي كرد.

گفتني است؛ طي روزهاي گذشته، برخي اعضاي حزب بعث عراق به همراه گروهك القاعدة، با ايجاد ناامني در برخي مناطق اين كشور، به ناآرامي ها در عراق دامن زدند.
 
 

برچسب ها: افشاگری ، بعث ، عراق ، القاعده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار