نبود نظارت مناسب به خدمات پس از فروش از سوي شرکت ها موجب مي شود مشتري نسبت به ارائه ي اين خدمات اطمينان خود را از دست بدهد.

صفايي کارشناس خدمات پس از فروش در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: خدمات پس از فروش عامل ادامه فعاليت شرکت است.
وي در ادامه افزود: نظارت دقيقي از سوي بعضي نمايندگي ها به فعاليت تعميرکاران وجود ندارد.
صفايي اظهار داشت: توليد محصولات با تنوع گوناگون در بازه هاي زماني کوتاه از جمله دلايلي است که هم مشتري و هم تعميرکاران را دچار مشکل کرده است.
وي تصريح کرد: مردم به خدمات پس  از فروش اطمينان ندارند و اين عدم اطمينان به مفهوم از بين رفتن اعتبار شرکت توليد کننده است.
وي در پايان خاطر نشان کرد: کمبود اطلاعات خريدار نسبت خدمات پس از فروش از ديگر مشکلاتي است که موجب ضايع شدن حق خريدار مي شود.

برچسب ها: شرکت ها ، خدمات ، نمایندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار