كانون فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين برنامه هاي خوبي براي استفاده از تخصص دانش آموخته گان اين دانشگاه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ مهندس سيد حسين ميرشجاعي، معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در جلسه هم انديشي دانش آموخته گان در سالن آمفي تئاتر علامه رفيعي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در سخناني با تبريك هفته دولت و گرامي داشت یاد شهيدان رجايي و باهنر به اهداف برگزاري اين مراسم اشاره كرد و بيان داشت: هم افزايي، تبادل نظر، انتقال تجربيات براي پيشبرد اهداف دانشگاه كه منتهي به توسعه و پيشرفت كشورمان است؛ از مهم ترين اهداف تشکیل جلسه هم انديشي با حضور دانش آموخته گان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين است.

معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين افزود: خوشبختانه بسياري از دانش آموخته گان اين دانشگاه در مراكز مهم صنعتي، اقتصادي و نهادها و سازمان هاي معتبر داراي پست و مقام هستند كه اين امر باعث افتخار براي اين دانشگاه است كه چنين دانشجوياني در اين دانشگاه تحصيل كرده اند.

وي افزود: براي استفاده بهتر و بيشتر از تجربيات و تخصص دانش آموخته گان، قرار است كانون فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين  و بانك جامع اطلاعاتي فارغ التحصيلان را تشكيل و راه اندازي كنند.

معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين ياد آور شد: ارائه خدمات اينترنتي، دسترسي به سايت هاي علمي، ارائه خدمات همچون كتابخانه، منابع و مراجع اطلاعاتي، استفاده از منابع علمي و دانشگاهي، ارائه خدمات كتابخانه هاي اينترنتي و ديجيتالي، امكان ارتقاي تحصيلي در مقاطع بالاتر، خدمات سمعي و بصري، تعامل بين صنعت و دانشگاه در بحث كارآفريني و كاريابي و امكان حضور در مراكز تحقيقاتي از مهم ترين برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين براي دانش آموخته گان سال هاي گذشته است.

مهندس ميرشجاعي افزود: به منظور تسهيل در رفت و آمد و حضور دانش آموخته گان سال هاي گذشته اين دانشگاه براي استفاده از خدمات ارائه شده، كارت ورود به دانشگاه براي اين عزيزان صادر مي شود تا بتوانند به راحتي در دانشگاه حضور پيدا كرده و از خدمات ارائه شده استفاده كنند.

وي در پايان گفت: اميدواريم با ارتباطات بيشتر دانش آموخته گان با مسوولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين زمينه ی توسعه و پيشرفت اين دانشگاه فراهم شود و مطمئناً با توسعه اين دانشگاه زمينه پيشرفت سريع تر كشور به وجود خواهد آمد.

در ادامه مهندس مهدي سلطانيه، رييس كميسيون مديريت طرح هاي نهاد و تعامل مديريت و برنامه ريزي كشور و از دانش آموخته گان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در سخناني گفت: افتخارم، تحصيل در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين است و اين دانشگاه به عنوان يكي از مراكز مهم آموزشي در كشور در افزايش نرخ سواد و پرورش نيروي تحصيل كرده در ايران نقش موثری داشته است.

وي در پايان اظهار داشت: جا دارد از دكتر موسي خاني كه همه عمرشان را صرف اعتلا، توسعه و پيشرفت دانشگاه آزاد اسلامي قزوين كرده اند؛ تقدير و تشكر كنم.

در ادامه مهندس موسي برزگري، معاون سابق وزير راه و ترابري و مديرعامل شركت اميد ري قزوين در سخناني با گرامي داشت هفته دولت گفت: ايراني ها در كارهاي فردي نابغه هستند ولي در كارهاي تيمي نتايج درخشاني حاصل نشده است و اگر فاصله بين دانش آموخته گان و دانشگاه از بين برود مي توان تمركز علمي، هم افزايي و وحدت علمي اين قشر تحصيل كرده را در رشد جامعه شاهد باشیم.

وي در پايان مهندسان را سرمايه هاي عظيم براي توسعه يافتگي هر كشوري دانست و گفت: مهندسان متعهد كشورمان مي توانند به عنوان سرمايه هاي ملي پروژه هاي مناسب عملياتي را در ايران به اجرا درآورده و باعث توسعه پيشرفت كشورمان شوند.

اين مراسم با همكاري معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامي قزوين برگزار شد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار