معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: کار آمدی ایران سبب واکنش‏ های شدید غرب و استکبار جهانی را در پی داشت.

 

نصر الله ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در سه محور علت تشدید واکنش‏ های استکبار جهانی نسبت به ایران را می توان مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: محور نخست، کارآمدی ایران اسلامی و توفیقات فرزندان برومند و غیور این مرز و بوم شهیدپرور در 33 سال ظهور انقلاب است.

ابراهیمی اضافه کرد: پیشرفت و توسعه همه‏ جانبه ایران اسلامی در شاخص ‏های متعدد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مورد اذعان دوست و دشمن را باید دیگر دلیل تشدید این فشار ها دانست.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، بیداری اسلامی جاری در منطقه نیز به درستی از سوی دشمن به عنوان جریانی ملهم از انقلاب اسلامی ایران ارزیابی شده است.

وی تصریح کرد: از این رو سلطه ‏گران غربی برای حفظ حاکمیت خود بر کشور های اسلامی منطقه و جهان از الگو برداری آنها از ایران اسلامی در فضایی مملو از ترس و هراس به سر می‏ برند.

ابراهیمی اضافه کرد: برای عبور از این نزاع اقتصادی علیه ایران اسلامی از سوی دشمن باید به نسخه شفابخش رهبر معظم انقلاب یعنی "اقتصاد مقاومتی" پناه برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران افزود: اقتصاد مقاومتی مورد تایید ایشان دارای ارکانی متعدد است که البته رکن رکین آن همان شعار سال جاری تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی ادامه داد: با ارتقای تولید ملی و سرمایه‏ گذاری داخلی و خارجی با تکیه بر اصل 44 قانون اساسی می‏توان در مقابل جنگ اقتصادی ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

ابراهیمی اضافه کرد: مدیریت منابع ارزی، مدیریت منابع انسانی، استفاده از همه ظرفیت‏ های کشور با بهره ‏وری بالا و توجه به مجموعه جوانان نخبه را باید از دیگر ارکان اقتصاد مقاومتی برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، خدمات دولت‌های نهم و دهم را نسبت به سایر دولت‏ها در شاخص ‏های مختلف چند برابر اعلام کرد./س


برچسب ها: غرب ، ایران ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.