مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: تاکنون بالغ بر 400 میلیون تومان کمک نقدی و جنسی از سوی اهالی استان اردبیل برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری و به آن مناطق ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ بهرام غیبی در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده در اهر افزود: جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از اولین ساعات وقوع زلزله با تمام تجهیزات و امکانات در منطقه حاضر شده و تاکنون نیز توانسته است به ارزش 530 میلیون تومان اقلام جنسی و مورد نیاز زلزله‌زدگان را تأمین کرده و بین آنها تقسیم کند.

وی گفت: اقلام ارسالی اغلب مربوط به پتو، چادر، موکت، غذاهای بسته‌بندی شده، کنسرو، آب معدنی، روغن، برنج و همچنین لوازم آشپزخانه بوده است.

غیبی افزود: ما بعد از وقوع زلزله بیش از 277 امدادگر به همراه 15 دستگاه آمبولانس را به منطقه اعزام کردیم و 48 خودروی سبک و سنگین امدادی نیز در کنار آن به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: همچنان نیروهای ما در منطقه حاضر هستند و به حادثه‌دیدگان امدادرسانی می‌کنند و ما در حد توان به همراه دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس سعی می‌کنیم بیشتر در حوزه درمان و التیام درد زلزله‌زدگان ورود پیدا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در ادامه افزود: امروز سه کامیون پتو و مواد بهداشتی به همراه 20 امدادگر از منطقه نیر عازم مناطق زلزله‌زده شدند/ س

برچسب ها: اردبیل ، کمک ، به ، زلزله ، زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.