دولت نهم و دهم با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و مقابله با قاچاق سوخت، با غارت ثروت كشور مقابله كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دولت نهم و دهم با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها با غارت كشور مقابله كرد.

سهندی با بیان اینكه اقدامات دولت نهم و دهم به خواسته های عموم مردم جامه عمل پوشاند، افزود: برخی استان ها از سعه صدر، مردمی و بسیجی بودن دولت خدمتگزار نهایت استفاده را كردند و از این رو نتایج اقدامات دولت در تمامی نقاط كشور یكسان نیست.

وی تصریح کرد: در صورتی كه اعتباری كه از سوی دولت به استان ها پرداخت می شود، با برنامه ریزی دقیق و نظارت دقیق ترصرف شود، خروجی و دستاوردهای قابل توجهی خواهد داشت.

مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اجرای هدفمند سازی یارانه ها را اقدامی بزرگ برای جلوگیری از هدر رفت سوخت و انرژی در كشور دانست و اظهار کرد: پیش از اجرای این قانون مصرف بنزین در كشور به صورت روزانه 130 میلیون لیتر مصرف می شد كه این میزان امروز به 55 میلیون لیتر رسیده است.

سهندی به قاچاق 25 میلیون لیتر از سوخت كشور به صورت روزانه پیش از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها اشاره كرد و افزود: این دولت توانست با اقتدار كامل در برابر قاچاق سوخت بایستد و با عاملان آن به شدت برخورد كند.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع یارانه نقدی در میان اقشار مختلف جامعه،خاطرنشان کرد: در صورتی كه این یارانه ها به مستمندان و اقشار كم درآمد جامعه بیش از دیگران تعلق می گرفت، نتایج و ثمرات بسیار عالی در پی داشت كه با عدم همراهی مردم، این موضوع بی نتیجه باقی ماند./س
برچسب ها: هدفمندی ، یارانه ، مقابله ، غارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.