نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته دولت فرصتی گرانقدر برای بازخوانی و معرفی دستاوردهای بزرگ و خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور و تلاشگر است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  غلام محمد زارعی در نشست شورای اداری استان با حضور مهندس نیکزاد استاندار، حجت الاسلام صادق‌زاده معاون ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الا‌سلام بزرگواری نمایندگان مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی در یاسوج، افزود: خدا را شاکریم که دولتی اصولگرا، کاری، توانمند برخواسته از رای مردم با توکل، پرتلاش و فعالیت دستاوردهای ارزشمند و بنیادی در حوزه‌های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگس کشور بوجود آورده است.
   وی به ارزش و اهمیت برپایی  اجلاس غیر متعهدها در تهران اشاره کرد و گفت: برگزاری این اجلاس محصول تدبیر و تفکر بسیجی است و دستاورد سیاسی و بین المللی عظیمی در سطح جهان داشته و دارد و پاسخی سخت ودندان شکن به کسانی است که تلاش می‌کردند تا ایران اسلامی را به انزوا بکشانند و مسئولین را بی‌تدبیر و ناکارآمد جلوه دهند.  
  زارعی تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ و تفکر بسیجی در تار و پود این جامعه ارزشی نقش بسته است عبور از چالش‌ها، تحدیدها و تحریم‌ها برای این ملت بزرگ سهل و شدنی است.
  نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: امروز عزت و عظمت، پیشرفت و ترقی  و اقتدار ایران اسلامی در جهان به نقطه‌ای رسیده است که  مواضع ناجوانمردانه دشمنان تلطیف تر شده و این برخواسته از استقامت ملت، تدبیر خردمندانه رهبری عزیز و همت و تلاش دولتمردان این نظام دینی است./س
برچسب ها: یاسوج ، نظام ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.