مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: اجلاس سران غیرمتعهدها بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای نظام اسلامی و شکست تحریم ها و توطئه های دشمنان در منزوی نمایاندن ایران است.

علی اکبر فدایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به تقدیم 15هزار شهید دولت، اظهار داشت: هفته دولت یادآور شهادت شهدای گرانقدر دولت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر و همه دولتمردانی است که در راه آرمان های مقدس و عالیه نظام جان خود را در طبق اخلاص نهادند و البته در زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، صرفا نباید به مراسم و تشریفات بسنده کرد.

وی با بیان لزوم توجه به رمز جاودانگی شهدای دولت، تصریح کرد: سیره و روش عملی این بزرگواران باید سرلوحه کار همه دولتمردان و کارگزاران نظام باشد، بطوری که همواره احساس کنند خدمتگزار مردم و ولی نعمتان انقلابند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با اعضای هیات دولت، خدمتگزاری، تلاش و کوشش مجدانه را از مشخصه های دولت های نهم و دهم برشمرد و این چینن ارزیابی معظم له، نشان از کارنامه درخشان دولتمردان است.

وی افزود: استکبارستیزی نکته مهم دیگر فرمایشات مقام عظمای ولایت بود و خوشبختانه امروز با همین روحیه به استقبال شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو عدم تعهد رفته ایم.

فدایی گفت: امروز شاهد حضور نمایندگان 120 کشور در این اجلاس، 15 سازمان بین المللی و 18 کشور ناظر در بالاترین سطوح مسؤولان می باشیم و آنچه مسلم است روحیه خدمتگزاری، ایثار و فداکاری کارگزاران نظام است که به این نتیجه درخشان و البته شکست توطئه های دشمنان در منزوی جلوه دادن ایران منجر شده است.

وی ادامه داد: آحاد مردم و مسؤولان آماده میزبانی شایسته میهمانانی هستند که می آیند تا از دستاوردهای نظام بازدید کنند و در این راستا و در حاشیه اجلاس، نمایشگاهی از افتخارات 33 سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در معرض دید آنان قرار می گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با اشاره به کلامی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خطاب به شهید رجایی و اعضای دولت ایشان که خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانید، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان ها و نقاط مختلف موجب دلگرمی آحاد جامعه است که می تواند شیرینی و حلاوت خدمات خدمتگزاران را در عمل به مردم بچشاند./س



برچسب ها: اجلاس سران ، تحریم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.