معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: دولت های نهم و دهم در دفاع از حقوق ملت و كشور پرونده درخشانی دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک 'ابولقاسم نصراللهی' در نشست شورای اداری شهرستان فراهان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: دولت های نهم و دهم با خدمات رسانی به قشرهای مختلف مردم به ویژه در مناطق محروم یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را در جامعه زنده كردند.

وی ادامه داد: عشق سرشار به ولایت فقیه و خدمت بی منت برای مردم از جمله صفت های بارز آن شهیدان والامقام بود كه باید امروز سرمشق تمامی خدمتگزاران و دولتمردان باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه كرد: این هفته نمادی از وحدت مردم و دولت به عنوان یكی از افتخارات انقلاب اسلامی است كه وجه تمایز آن از دیگر دولت ها در جهان برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است.

نصراللهی بیان كرد: در كارنامه دولت هایی كه پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‏اند یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏های شهیدان رجایی و باهنر ثبت است.

وی ادامه داد: افكار و اندیشه های آنان همچنان باید الگوی دولتمردان شود و مسوولان با تاسی از اخلاق حسنه آنان می توانند در اداره امور كشور و مجلس به موفقیت های بزرگی دست یابند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: دشمن به خوبی توانسته بود به شخصیت، افكار و اندیشه های بلند آنان پی ببرد، سران سلطه می دانستند ادامه حیات این دو بزرگوار یعنی شكوفایی اندیشه های اسلامی و بوجود آمدن جامعه ای است كه كاخ دشمنان را فرو خواهد ریخت.

نصراللهی اظهار كرد: رجایی و باهنر مردان بزرگی بودند كه عمر كوتاه ولی پربركت خود را بی وقفه و شبانه روزی صرف شكوفایی نهال نوپای انقلاب كردند و در این مدت كوتاه منشاء خیر و بركت فراوان در سطح كشور شدند.

وی اظهار كرد: این هفته بهترین فرصت برای تشریح و تبیین اقدامات مهم عمرانی، اقتصادی و فرهنگی دولت خدمتگزار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران بیان كرد: این اجلاس بزرگترین رخداد بین المللی است و بازتاب وسیعی در سطح جهان داشته و موجب تقویت بیشتر جایگاه جمهوری اسلامی در صحنه های بین المللی خواهد شد.

وی اضافه كرد: این اجلاس فرصت مناسبی است تا غربی ها به اقتدار و جایگاه نظام اسلامی در جهان پی برده و به ضعف های خود در قبال دیپلماسی قدرتمند ایران آگاه شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار عنوان كرد: حضور اعضا جنبش غیر متعهدها و بحث و تبادل نظر آنها پیرامون مسائل مختلف از جمله برقراری صلح پایدار نقش سازنده ای در كاهش بحران های منطقه ای خواهد داشت.

نصراللهی ادامه خاطرنشان كرد: آمریكا و رژیم منحوس اسرائیل با سرمایه گذاری های كلان و تبلیغات سنگین خود علیه ایران تلاش كردند مانع برگزاری این اجلاس شوند اما با وجود تلاش های آنان اعضای جنبش با عزمی راسخ در این اجلاس شركت كرده و موجب یاس دشمنان شدند.

وی اظهار كرد: جهان سلطه تمام توان خود را بكار بست تا ایران اسلامی را برای جهانیان كشوری منزوی نشان دهد اما میزبانی این اجلاس معتبر جهانی بر تمامی تصورات و افكار پوچ آنان خط بطلان كشید.

فرماندار شهرستان فراهان در ادامه این نشست گفت: هشت طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

'مجید مومنی' افزود: مجتمع دامداری در روستای مجدآباد كهنه، گازرسانی به روستای چاقر، مسكن محرومین روستای سلیم آباد و ساختمان دهیاری در روستاهای بورقان و غیاث آباد از جمله این طرح ها است.

وی اضافه كرد: با توجه به توسعه روستایی و حضور بیشتر مردم این شهرستان در این مناطق، رویكرد طرح های خدماتی و عمرانی امسال در این شهرستان توجه به مناطق محروم بوده است.

فرماندار شهرستان فراهان خاطر نشان كرد: خدمات، فعالیت ها و مجاهدت های شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ انقلاب و یاد امت اسلامی زنده و جاویدان خواهد ماند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ضمن افتتاح طرح های عمرانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان فراهان، با خانواده معظم شهید 'علی آقازیارتی' در شهر فرمهین دیدار و گفت و گو كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.