از هر مشکل کوچکی ، مصیبتی بزرگ نسازید و مشکلات را بزرگ نمایی نکنید !

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک برای این که مشکلات را مصیبت بار نبینند ، فهرستی از وقایعی که آنها رافاجعه و فهرستی از وقایع که آنها را ناراحت کننده می دانید ، بنویسید تا تفاوت فاجعه و اراحتی را بهتر درک کنید .

با این شناخت جدید ، از هر موضوع کوچک ، فاجعه ای بزرگ نمی سازید و می توانید خشم خود را کنترل کنید . به طور کلی به جای آن که مشکلات را بزرگ و توان خود را در مقابل آن کوچک بشمارید ، توان خود را را بالا ببرید و مشکلات را در مقابل آن کوچک کنید ت ابتوانید با آن مقابله کنید و آرام شوید .

بر پایه ی این گزارش کمی صبر و تامل به قشر جدید مغز یعنی همان مرکز مخابره می شود . اینجا محلی است تکه یادگیری های حاصل از تجربه های گذشته و آموزش های فردی در آن ذخیره شده است .

این گزارش حاکی از آن است که همین عامل باعث می شود تا فرد فرصت کند از تفکر منطقی جدیدی تولید کند . پس از آن پیام به بخش بادامه ( محل پردازش هیجانی مغز ، منتقل می شود و هورمون آدرنالین اندکی بیشتر ترشح می شود و فرد احساس رنجش می کند پس از آن در مغزتغییر فیزیولوژیکی در بدن را افزایش ضربان قلب ، تنش عضلانی ایجاد می شود و درنهایت پاسخ پخته و عاقلانه رخ می دهد ./س

برچسب ها: زندگی ، مشکل ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.