اشغالگران مدعی شده اند که کابینه فعلی آخرین حکومت در اراضی اشغالی است و حکومت بعدی به ریاست "میشیاح" خواهد بود، که تنها کسی است که یهودیان را از جنگ نهایی نجات می دهد/ ظرف کمتر از یک سال آمریکا غرق خواهد شد و فاجعه هایی بزرگ..

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از بی باک، یک گروه افراطی صهیونیست برای ارعاب شهرک نشینانی که از اراضی اشغالی به آمریکا بازگشته اند، تبلیغات گسترده ای را در رسانه های عبری مبنی بر نابودی آمریکا ظرف کمتر از یک سال آینده به راه انداخته است.

در این تبلیغات به صهیونیست ها هشدار داده شده است، قبل از آنکه فاجعه ای بزرگ جان آنها را به خطر بیندازد به اراضی اشغالی باز گردند، چراکه ظرف کمتر از یک سال آمریکا غرق خواهد شد و فاجعه هایی بزرگ دراین کشور روی خواهد داد.

این هشدار درحالی مطرح می شود که تلاشها برای بازگرداند شهرک نشینان صهیونیست از طریق دادن وعده های مالی و امتیازات ناکام مانده است.

در این تبلیغات که اینبار با هدف ارعاب صهیونیست‌ها منتشر شده، اشغالگران مدعی شده اند که کابینه فعلی آخرین حکومت در اراضی اشغالی است و حکومت بعدی به ریاست "میشیاح" خواهد بود، که تنها کسی است که یهودیان را از جنگ نهایی نجات می دهد؛ بنابراین آنها باید برای نجات خود و خانواده و "ملت" یهود از نابودی، به اراضی اشغالی باز گردند!

صهیونیستها همچنین مدعی شده اند که "خداوند یهودیانی را که در آمریکا بمانند نمی بخشد"!!.

برچسب ها: صهیونیست ، امریکا ، یهود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۶:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۱
خدا لعنت کند هرچی صهیونیزم را