معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري از برنامه‌ريزي‌ها براي ديدار و مذاکره با مقامات 28 کشور شرکت‌کننده در شانزدهمين اجلاس کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در تهران خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري به نقل از ميراث آريا، «سيد حسن موسوي» پيش از ظهر امروز با اعلام اين خبر در جمع خبرنگاران در مجموعه فرهنگي هنري ارگ آزادي تهران با اشاره به برگزاري شانزدهمين اجلاس غير متعهدها در تهران يادآور شد: در اين زمينه برنامه‌ريز‌ي‌هايي براي ديدار و گفت‌و‌گو و مذاکره با مقامات 28 کشور شرکت‌کننده در اين اجلاس سازمان انجام شده است.
 
وي به سطح مقامات طرفين مذاکره اشاره کرد و افزود: رئيس‌جمهور، معاون رئيس‌جمهور، نخست‌وزير و وزير امور خارجه از جمله مقاماتي هستند که برنامه‌ريزي‌هايي براي ديدار و گفت‌وگو با آنان صورت گرفته است.
 
معاون رئيس‌جمهور در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري در حاشيه شانزدهمين اجلاس غير متعهدها در تهران خاطرنشان کرد: برگزاري نمايشگاه صنايع دستي‌، برگزاري نمايشگاه گردشگري، برنامه‌ريزي براي بازديد شرکت‌کنندگان در اجلاس از اماکن تاريخي،‌ موزه‌ها و کاخ موزه‌هاي پايتخت و ... از مهمترين برنامه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي در حاشيه اجلاس غير متعهدها است.
 
رئيس سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري در ادامه با اشاره به اين که اين اجلاس يک فرصت استثنايي و تاريخي براي جمهوري‌ اسلامي ايران به حساب مي‌آيد خاطرنشان کرد: در ارتباط برگزاري اين اجلاس تمامي ارکان دولت از جمله سازمان ميراث فرهنگي تلاش‌هاي چشمگيري داشتند.
 
موسوي در ادامه با اشاره به سفر رئيس‌جمهور کشورمان به عربستان در دو هفته پيش از اين سفر به عنوان يکي از مهمترين و تاثيرگذارترين سفرهاي دکتر احمدي‌نژاد به عربستان ياد کرد./ی2

برچسب ها: موسوی ، اجلاس ، غیرمتعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار