رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری از افزایش قیمت 5 تا 10 درصدی لوازم صوتی و تصویری و نوسان قیمت گوشی‌های بالاتر از 200 هزار تومان در بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ابراهیم درستی  با اشاره به افزایش 5 تا 10 درصدی قیمت لوازم صوتی و تصویری گفت: باید در بازار عرضه و تقاضا با هم متناسب باشد و در صورت تعیین ‌تکلیف قیمت دلار، نوسانات قیمت از بین خواهد رفت.

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری تأکید کرد: با این حال در شرایط فعلی باز هم قیمت برای خرید مناسب است و اینطور نیست که افزایش بی‌رویه قیمت روی کالای صوتی و تصویری ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون افزایش قیمتی روی گوشی تلفن همراه ایجاد شده که امیدواریم با ساماندهی ارز، بازار این کالا بهتر شود.

وی تأکید کرد: با تثبیت قیمت دلار، بازار فعلی قیمت گوشی نیز ساماندهی می‌شود.

*افزایش قیمت گوشی‌های بالای 200 هزارتومان

درستی افزود: البته گوشی‌های کمتر از 200 هزار تومان آن چنان افزایش قیمتی نداشتند و روی گوشی‌های بیشتر از 200 هزار تومان، افزایش قیمت بیشتر بوده که این افزایش قیمت از یک ماه اخیر در بازار ایجاد شده است.

وی توضیح داد: این تأثیر به دلیل وارداتی بودن حدود 90 درصد گوشی‌های بازار است که ارز 1226 تومان به آنها تعلق نگرفته است.

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروشندگان صنف و شبکه توزیع با حداقل سود کالا را می‌فروشند و سود فروشنده 2 الی 3 درصد است.

منبع: فارس

برچسب ها: بازار ، صوتی ، تصویری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار