يك عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: حضور سران 120 کشور در شانزدهيمن اجلاس عدم تعهد در تهران معادلات غرب را با شكست سنگيني مواجه كرد.

حجت الاسلام حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري اجلاس جنش عدم تعهد در تهران اظهار داشت: حضور سران 120 کشور در شانزدهيمن اجلاس عدم تعهد در تهران معادلات غرب را با شكست سنگيني مواجه كرد.

وي تصريح کرد: نشست‌هاي کارشناسان و وزراي امور خارجه کشورهاي غير متعهدها که منجر به صدور بيانيه روزباياني که به تصويب سران کشورهاي متبوع خود خواهد رسيد بدون نظر منفي نيز يکي ديگر از موفقيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در برگزاري اين اجلاس بوده است.

حجت الاسلام ابراهيمي با بيان اينکه اکنون بهترين فرصت بوده که با برگزاري اجلاس نم در تهران، تاثير گذاري کشورمان در عرصه بين المللي نمايان تر از گذشته شود، افزود: در فضاي که غرب با تحريم‌هاي يک جانبه سعي داشته جمهوري اسلامي ايران را منزوي کند برگزاري اين اجلاس فرصت مناسبي بود تا عدم انزواي خود را بار ديگر به جهانيان ثابت کنيم.

اين عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان با اشاره به نقش موثر ايران در رياست 3 ساله جنش عدم تعهد خاطر نشان  کرد: ايران نقش مهمي در تحقق اهداف مورد نظر كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد دارد كه طي 3 سال اينده قطعا نتايج آن را خواهيم ديد.

"انتهاي پيام"/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار