مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: افرادی که تمایل دارند در قالب مشاغل خانگی در منازل خود فعالیت کنند می توانند با مراجعه به سایت ملی مشاغل خانگی در ارایه مدارک ثبت نام کنند.

  علی اکبر لبافی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: افرادی که بخواهند در قالب مشاغل خانگی فعالیت کنند می توانند بامراجعه به سایت ملی مشاغل خانگی و ارایه مدارک ثبت نام کرده و دستگاه های اجرایی متولی این امر نسبت به بررسی درخواست ها اقدام خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اعتبارات مصوب خراسان رضوی در زمینه ایجاد فرصت های شغلی تصریح کرد: امیدواریم با روحیه همدلی و مشارکت بین بانک های عامل و دستگاه های اجرایی تمامی اعتبارات و مصوب خراسان رضوی تا پایان سال جاری جذب و فرصت های شغلی جدیدی از این طریق در استان ایجاد شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات مشکلات حوزه اشتغال و دست اندر کاران کسب و کار استان به میزان قابل توجهی بهبود پیدا می کند.

در ادامه حسین پور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی به برگزاری هفتمین جشنواره تعاونی های برتر در شهریورماه سال جاری گفت: بیش از 50 شرکت تعاونی استان در هفتمین جشنواره تعاونی های برتر شرکت کرده اند و هم اکنون کار داوری طرح های رسیده به این جشنواره نیز به پایان رسیده و اسامی تعاونی های شرکت کننده در این جشنواره نیز مشخص و به دبیرخانه آن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده است.

وی در ادامه در خصوص تعاونی های انتخاب شده تصریح کرد: این تعاونی ها در رشته های کشاورزی مسکن، مرزنشینان، خدمات، صنعت، فرش دستباف،‌ حمل و نقل، تأمین نیاز مصرف کنندگان سهام عدالت، زنان و دانش بنیان فعالیت دارند و در 11 رشته از رشته های 21 گانه تعاونی ها در استان در خراسان شمالی در هفتمین جشنواره تعاونی های برتر به رقابت می پردازند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار