رییس سازمان صنعت ، تجارت و معدن استان لرستان گفت: 92 پروانه بهره برداری صنعتی از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال در این استان صادر شده كه این واحدها زمینه اشتغال بكار بیش از هفت هزار و 200 نفر را فراهم كرده اند.

'حجت اله بیرانوند' درگفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان افزود: همچنین46 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 21 میلیارد ریال به منظور استفاده از منابع ارزی صندوق توسعه ملی نیز تایید و به مراجع مسئول معرفی شده اند.

وی اظهار داشت: درهمین رابطه همزمان با گرامیداشت هفته دولت، بهره برداری از 9 طرح صنعتی در نقاط مختلف این استان آغاز شده كه این واحدهای صنعتی و تولیدی با ظرفیت اشتغالزایی 150 نفر و با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده اند.

بيرانوند اظهار داشت: این واحد های تولیدی و صنعتی همزمان با هفته دولت در شهرهای خرم آباد، بروجرد، دورود و كوهدشت افتتاخ و فعال شدند.

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به اینكه ازسال گذشته تا كنون 207 مجوز تاسیس صنعتی در لرستان صادر شده ، گفت: اشتغالزایی این تعداد طرح صنعتی دارای مجوز هفت هزار و 207 نفر است.

بیرانوند افزود: مجتمع پتروشیمی بتن وان لرستان نیز یكی از طرح های صنعتی مهر ماندگار استان است كه با حجم سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریال امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وي همچنین كارخانه داروسازی بایر افلاك با اعتبار 500 میلیارد ریال و یكی از طرح های مهر ماندگار استان توان مناسبی را در توسعه و رونق صادرات استان را فراهم می كند./س

برچسب ها: مشغول ، صنعت معدن ، بکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.