اردوی آمادگی ووشو نونهالان، نوجوانان و جوانان كشور دراستان زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مسوول روابط عمومی هیات ووشو استان زنجان از آغازمرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی ووشو نونهالان ، نوجوانان و جوانان كشور به میزبانی زنجان خبر داد وگفت این اردوی آمادگی در دو بخش ساندا و تالو درآكادمی بین المللی ووشو واقع درمحل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برپا شد و تا 12 شهریورماه امسال نیزادامه خواهد یافت.

قزلباش افزود: بخش ساندا در پنج وزن تعیین شده و با حضور امیر نجفی پور، یزدان میرزایی، جواد قزل سفلو، جواد كرمی ، سهیل خدرویسی و به سرمربیگری رامین موحدنیا و اصغر شعبانی برگزار می شود.

قزلباش تصریح کرد: محمد حسینی و سهیل محمودی در بخش تالو نونهالان ، امیرحسین سلطانی ، مهدی مختارپور در بخش تالو نوجوانان و طاهر قاسمی و فرشید اسدیان نیز در تالو جوانان ، به عنوان ووشوكار و سون شی جیه از چین و غفار امانی نیز از زنجان به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی حضور دارند.

مسوول روابط عمومی هیات ووشو استان زنجان خاطرنشان كرد: این اردو با هدف كسب آمادگی بیشتر برای حضور توانمندانه تر درمسابقات جهانی ماكائو كه از 26 شهریورماه امسال تا سوم مهرماه جاری در 'ماكائو' چین برگزار خواهد شد، برپا می شود./ع

برچسب ها: آغاز ، اردو ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.