طی افتتاح چند طرح عمرانی و تولیدی، 16 تن گوشت قرمز و 90 تن شیر به تولیدات شهرستان زنجان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس جهادکشاورزی شهرستان زنجان با اعلام این خبرگفت: 7پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستان زنجان افتتاح می‌شود.

سلیمانی افزود: همچنین پروژه‌هایی که در قالب عمرانی و تولیدی در شهرستان افتتاح می‌شود با اشتغال‌زایی و تثبیت شغل 30 نفر از محل اعتبارات استانی و ملی و سرمایه‌گذاری شخصی در مناطق تابعه شهرستان زنجان همراه است.

وی تصریح کرد: از این 7 پروژه یک پروژه شامل طرح بره‌پروری است که در قالب 199 رأس با اعتباری در حدود 350 میلیون ریال اشتغال‌زایی 2 نفر را به همراه دارد و همچنین در همین راستا پروژه دیگری با عنوان گاو شیری در قالب 15 رأس نیز با اشتغال‌زایی 5 نفر حدود 810 میلیون ریال اعتبار را به خود اختصاص داده است.

رئیس جهادکشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به طرح سیستم آبیاری تحت‌فشار در شهرستان زنجان اظهار کرد: در این طرح حدود 42 هکتار از مناطق مورد کشت در شهرستان به وسیله سیستم آبیاری تحت‌فشار، آبیاری می‌شوند.

سلیمانی یادآور شد: اعتبار این طرح در حدود یک میلیارد و 334 میلیون ریال است.

وی در ادامه به لوله‌گذاری مسیر انتقال آب کشاورزی در شهرستان تأکید کرد و گفت: این طرح نیز دارای طول 2100 متری است که اعتبار آن بالغ بر 940 میلیون ریال است./س

برچسب ها: افزودن ، گوشت ، قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.