استاندار هرمزگان گفت: تسریع و اولویت پروژه‌های مهر ماندگار باید در راس امور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ابراهیم عزیزی در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار در استان هرمزگان گفت: سرعت و بهره‌برداری به موقع از پروژهای مهر ماندگار باید در راس امور قرار گیرد و پیگیری‌های لازم مدیران در این راستا ارتقای سرعت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی و مسکن و بهداشت و غیره 43 پروژه بزرگ در استان وجود دارد گفت: ارتقای سطح زیرساخت در طرحهای مهر ماندگار از برنامه‌هایی است که با اولویت اساسی پیگیری می‌شود.

عزیزی توجه به چند موضوع اساسی در روند فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: سرعت، کنترل، هزینه‌ها و کیفیت چهار اصل ماندگار در پروژه‌های مهر ماندگار است که با جدیت هرچه بیشتر باید دنبال شود.

وی با تاکید بر این موضوع که پروژه‌های مهر ماندگار فقط به عهده دستگاه متولی آن حوزه نیست گفت: اتمام یک پروژه به زیرساخت‌های اساسی نیاز دارد که با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط وابسته است.

عزیزی همدلی و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و اداری استان را زمینه ساز خدمت و آبادانی استان دانست و ادامه داد: دنبال کردن این پروژه‌ها با حساسیت و جدیت ارزش ان را چند برابر می‌کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.