نخستین كنگره بین المللی و دوازدهمین همایش كشوری مغز و اعصاب كودكان ایران در زنجان آغاز به كار كرد.

به گزاش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان دبیرعلمی برگزاری همایش بین المللی مغز و اعصاب ایران گفت: در مجموع 220 مقاله در مدت زمان 45 روز به دبیرخانه كنگره ارسال شد كه از این تعداد 57 مقاله به صورت سخنرانی و 61 مقاله دیگر بصورت پوستر با همكاری هیات داوران پذیرفته شده است.

شروین بدو افزود: در مدت زمان برگزاری كنگره كه به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، سخنرانی ها و ارائه پوستر صبح و بعدازظهر توسط صاحبنظران و متخصصان مغز و اعصاب خارجی و داخلی كشور ارائه می شود.

وی ادامه داد: در این همایش پنج سخنران برجسته از كشور تركیه و دو سخنران دیگر از كشورهای آمریكا و كانادا آخرین یافته های بیماری های مربوط به مغز و اعصاب كودكان را ارائه می كنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: نقش اخلاق پزشكی در نورولوژی كودكان و تجویز منطقی داروهای بیماری های مغز و اعصاب از سوی پزشكان دو محور ویژه افزوده شده به محورهای قبلی همایش است كه توسط صاحب نظران امر مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است نخستین كنگره بین المللی و دوازدهمین همایش كشوری مغز و اعصاب كودكان هفتم الی 10 شهریورماه امسال با حضور كارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی در سالن روزبه زنجان در حال برگزاری است./س

برچسب ها: کنگره ، مغز ، اعصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.