شهردار تربت حیدریه از افتتاح و کلنگ زنی 20 پروژه در طول هفته دولت در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، مهندس مهدی ناصری با اعلام این خبر گفت: بازارچه شهرداری با اعتبار یک میلیارد ريال، مخزن 200 مترمکعبی ذخیره آب با هزینه 900 میلیون ريال، زمین ورزشی قائم با اعتبار 300 میلیون ريال، آبشار سنگی با صرف 2 میلیارد ريال، پارک خطی بهشت با اعتبار یک میلیارد ريال و پارک وحدت با هزینه 500 میلیون ريال از جمله پروژه های آماده افتتاح در این هفته است.

وی افزود: افتتاح نمازخانه پارک ثامن که 900 میلیون ريال هزینه داشته، دیوار ساحلی حاصل از تعریض پل شرکت نفت که یک میلیارد ريال اعتبار برای آن صرف شده و باغ پرندگان که 3 میلیارد و 500 میلیون ريال اعتبار به خود اختصاص داده است از دیگر پروژه هایی می باشد که همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

شهردار تربت حیدریه ادامه داد: در این هفته بهره برداری از پروژه های بهسازی بلوار پرستار، جدول گذاری بلوار باهنر، خط کشی معابر شهر و سرعت سنج لیرزی که به ترتیب با صرف یک میلیارد ريال، یک میلیارد و 500 میلیون ريال، 500 میلیون ريال و 250 میلیون ريال اعتبار تکمیل شده اند، آغاز می شود.

ناصری با اعلام آغاز استفاده از یک دستگاه ماشین آتش نشانی که به مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ريال خریداری شده در این هفته افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت 2 پروژه احداث پل عابر پیاده بلوار شهید باهنر و بلوار پرستار به ترتیب با پیش بینی اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ريال و 2 میلیارد و 500 میلیون ريال و پروژه پارک روبروی پارک کاشانی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ريال کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: پیست دوچرخه سواری تربت حیدریه با پیش بینی اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ريال و اجرای آیلند وسط بلوار شهید باهنر با پیش بینی اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و  00 2میلیون ريال از دیگر پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنها در این هفته آغاز خواهد شد. /س

برچسب ها: کلنگ ، زنی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.