مدیر تعاون روستایی استان خوزستان گفت: بیش از 678 غرفه دائم و موقت عرضه محصولات كشاورزی طی دولت های نهم و دهم توسط این اداره كل راه اندازی شده است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، ' هرمز خواجوی' اظهار داشت: از ابتدای دولت نهم و تا سال 90 بیش از 678 غرفه دائم و موقت عرضه محصولات كشاورزی دراستان خوزستان راه اندازی شد.

وی گفت: از این تعداد 499 غرفه موقت و 161 غرفه دائمی می باشد، همچنین در این مدت 9 نمایشگاه برپا شده است .

خواجوی افزود: حفظ منافع تولیدكنندگان و مصرف كنندگان ، حذف دلالان، برنامه پذیر كردن مدیریت زنجیره اقتصادی محصولات كشاورزی از مرحله تولید تا مصرف و تقویت نقش دولت در تنظیم بازار محصولات كشاورزی از اهداف برگزاری این غرفه و نمایشگاههای عرضه محصولات كشاورزی ازجمله برنج، گوشت سفید و قرمز، انواع مركبات، سیب، چای، لبنیات، حبوبات، سبزیجاتو صیفی جات و عسل و غیره نام برد .

این مقام مسوو ل بیان داشت: حضور شركت های تعاونی و اتحادیه های تخصصی كشاورزان در این زمینه موجب كاهش نقش واسطه ها و دلالان می شود و منافع متقابل تولید كننده تامین خواهد شد.

خواجوی ابرازامیدواری كرد كه با تقویت شبكه تعاونی های كشاورزی و روستایی می توان هم به توان اقتصادی كشاورزكمك كرد و هم به نفع مصرف كننده گام های مثبتی برداشت . /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.