جدا از آسیب های جسمی وارده به اشخاص به دلیل حملات با سلاح سرد، باید گفت که این اتفاق، اثرات روحی و روانی بسیار طولانی مدتی را روی افراد به جا می گذارند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، حملات با چاقو در انگلستان چند سالی است که افزایش چشمگیری داشته و بر اساس آمارهای رسمی، هر 4 دقیقه یک نفر در این کشور قربانی حمله با چاقو می شود. به طور متوسط هر ساله در انگلیس چیزی حدود 130 هزار مورد حمله و یا اقدام مجرمانه با چاقو صورت می گیرد.

این حجم بالا از حملات به وسیله سلاح سرد در کشوری که از مساحت و جمعیت زیادی برخوردار نیست ایجاد مشکلات فراوانی کرده است و این ناامنی عمومی، باعث افزایش فروش جلیقه های حفاظتی در این کشور شده است.

جدا از آسیب های جسمی وارده به اشخاص به دلیل حملات با سلاح سرد، باید گفت که این اتفاق، اثرات روحی و روانی بسیار طولانی مدتی را روی افراد به جا می گذارند.


یکی از قربانیان این حملات " آجای راتو" 32 ساله از اهالی شهر " ولورهمپتون" انگلستان است. او در سال 2010 مورد حمله با چاقو قرار گرفته بود و پس از وارد شدن 10 ضربه چاقو به بدنش، در حدود 8 ساعت و نیم را در اتاق عمل گذراند.

این روزها او همچنان با عوارض حمله دو سال پیش درگیر است و مجبور شده تا یک جلیقه ضد گلوله که دارای محافظت خوبی در برابر اجسام برنده نیز هست به قیمت 700 پوند تهیه کرده و همیشه در بیرون از منزل آن را به تن کند.

او حتی زمانی که برای بیرون بردن زباله ها برای چند لحظه از خانه خارج می شود نیز این جلیقه را به تن می کند. راتو درباره علت این اقدام خود می گوید: پس از آن حادثه هر لحظه احساس می کنم که ممکن است به من حمله شود. هر وقت در خیابان کسی به من نزدیک می شود فکر می کنم که این شخص الان یک چاقو را از جیب خود خارج کرده و به من حمله می کند. / ق پ

برچسب ها: حملات ، چاقو ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار